Ny blogg! (igen)

 

Jahopp, då bytte man blogg ännu en gång, verkar aldrig lära mig hålla fast vid en blogg så ja, man får helt enkelt vänja sig vid att jag byter lite när jag känner för det..

 

Ny presentation av mig då:

Jag bakom skärmen heter Ida och bor på Tjörn med min lätt halv knäppa familj och tokiga små djur.  Jag har två härliga monster till katter som heter Biffen och Trixie. Sen finns det tre små tanter till i familjen som heter Mara, Kajsa och Thea.

Vad jag gör:

Ja, just nu går jag sista året på Nösnäsgymnasiet linje Lärling omvårdnad, det betyder att jag kommer bli undersköterska när sommaren kommer.. Dock vet jag inte om jag verkligen vill jobba med det, har min praktik på en dagverksamhet för utvecklingsstörda och där gillar jag att vara, kanske blir det på något sånt ställe jag hamnar, vem vet..

 

På fritiden gillar jag att fotografera och vara i stallet.

Det är ungefär det jag gör, dock har jag varit kass med att vara i stallet det senaste men det ska jag ändra på nu hade jag tänkt, dock är det kallt att köra moppe på höst/vintern men det finns ju alltid något som heter ta på mer kläder, eller plugga körkortet så du kan ta det någongång! :D

Men i alla fall, jag rider en del, ja dock är det lite dåligt med det nu för att jag har tappat motivationen och letar lite smått efter en egen häst nu, hade en på G men hon blev såld tyvärr.. Så jag får leta vidare och hoppas på att jag hittar något.

Annars rider jag en Nordis som heter Emil ibland och i våras red jag en dam som heter Ariel, hoppas på att få rida henne lite igen under vintern :).

 

Vad jag kommer skriva om:

Jag kommer nog blanda innehållet här, bilder, hästar och vad som händer om dagarna..

Min egen lilla dagbok och bildbank om man säger så.. Och det är NI som kommer få reda på vad som händer hos mig..

Men ja, jag kommer skriva lite om vad jag gör på dagarna, om vad jag gör i stallet, hur ridningen ser ut och givetvis en hel del bilder, sen kommer det nog lite musik och övriga saker :)

 

Hope you enjoy it!

För detta är min blogg, my life!

// Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0