Kvällsmys med film♥

Ser på Pianisten och dricker te

Skolan imorgon, har Engelska och Samhäll, chill..

Skall egentligen ha gjort klart massa saker tills imorgon, men tror ni jag har det? Nej, som vanligt inte..

Så det kommer sluta med att jag sitter på bussen till skolan imorgon och pluggar, bara för att försöka få det gjort.. *suck*

Sen får man väl ett SMS från läraren "// Var e du?? Har du gjort uppg d skulle?"..

Som om jag inte hade nog att göra är det Scouterna imorgon med och jag har inte den blekaste aning om vad det va dom skulle göra..

Måste komma ihåg att kolla det..

Finns viss risk att jag ska ha avslutningen..

Love ya!♥



Über goa Knut<3 och ja, ni ser rätt, han har bara ett öga men är lika glad för det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0