Hur jag leker med Emil..


Jo med Emil brukar jag leka mer intensivt, mer följa efter HONOM och kastar han sig åt ett håll går jag och blockerar..

Springer jag över ett hinder så vet jag att han följer efter.. Dock hoppar inte jag högre än 60 cm men han gör det gladeligen :P så jag brukar ha högre på ena sidan så han ska få hoppa lite..

Vi hade börjat öva på vattenmattor/presenningar de senaste gångerna jag lekte med honom och jag funderar på att ta upp det snart igen..

Då är det att han ska kunna gå lös brevid mig över en först ihoprullad matta och tillslut en fullt utrullad matta..  han kunde sist stå med en hov på och krafsa lite men sen va de lite läskigt, jag kunde däremot klampa omkring precis som jag ville på den där mattan medans han bara tittade på mig..

 

Men han är alltid väldigt rolig att busa med.. alltid öronen fram och pigg på att springa :)


Kommentarer
Postat av: ¤ Emelie Harri ¤

SV: haha, jo det vet jag ju faktiskt att du ha ;)

2011-10-31 @ 13:04:44
URL: http://www.emelieharri.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0