Har lite tråkigt..

Sitter och kikar runt på Facebook,Fotosidan och mejlen..
Min lilla kusin har visst brutit armen :( Stackars lillan<3
Hoppas hon kryar på sig snart iaf..
Tänkte göra ett inlägg om "min ridning" eller hur man nu ska skriva..  typ om gren och hur länge ja ridit och så, typ vad ja gillar för hästar och sånt :) Kan nog bli kul för mig själv att läsa i framtiden och se om det ändrats xD  hehe..
Men tjingeling så hörs vi i natt möjligtvis, Källar'n ikväll så jag kommer inte skriva mer idag måntro om det inte blir något tidsinställt då..
Puss!



Min dator har tagit "bilduppladdnings-semester" så det blir en repris :D  Tomt utan bilder ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0