Äntligen hemma..  nu måste jag verkligen plugga ordentligt, skall skriva rent intervjuer som jag skulle lämnat in FÖRRA terminen!!  Vad då lite efter! Känner mig så otroligt begåvad som aldrig hinner göra det jag ska i TID!

 

Samhälls provet blir på Torsdag ist för idag så jag hann hem med den tidiga bussen 12,35.. så nu sitter jag här och skriver så tangenterna brinner..

 

Ikväll blir det Scouterna, och de va visst familjekväll så det börjar kl 18,00 ist för 19,00..

 

Det betyder att ja inte får sådär jätte mycket tid över till annat än plugg, mys med djuren och äta.. Vill hinna läsa en bok också innan dagen är över, men men, det är bara denna jobbiga veckan, sen är det lov (dock ska jag plugga då med…)  och imorgon är jag ledig och ska sitta hemma och plugga, ringa körskolan!! (stort måste) och mysa med djuren igen, en promenad skall jag nog allt hinna med också :)

 

Sen så åker min moppe iväg på onsdag och kommer nog inte åter förens nästa vecka ;(  Liiite surt, men men, ja får trösta mig med att alla kan behöva åka på spa ibland (service) :D

 

Nej, men nu ska jag dricka kaffe och rita lite, måste förövrigt rita ett hus (gruppboende) som en uppgift att lämna in på fredag..

Önska mig ett stort lycka till för det kan lätt behövas, men det är tur att det inte måste se perfekt ut, utan jag får skoja till det, bara det är beboligt för folk med rullstol och olika behov, så det ska nog gå att ordna :P Liten galen ide har jag faktiskt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0