Snart tv:n..

Blir så gött grinig på datorn när strömmen går hela tiden..

Försökte att använda den stationära datorn nu då, men tror ni inte strömmen gick precis när jag börjat på inlägget!, så nu gav jag upp och tog den lilla laptopen istället..

 

Aja..  nu blir det snart att bänka sig framför tv:n och invänta BECK med hjälp av lite Timeout :D

Blev inget med stallet idag, blåste lite to much tyckte jag, men jag tror iaf jag skall dit på onsdag och kanske tisdag, är inte helt säker än bara =)

Känns bara som att jag borde upp till stallet snart innan jag glömmer vad en häst är, (som om det nu skulle gå) hehe.. Men man vet ju aldrig..

 

Skola imorgon iaf..   Har fortfarande ingen aning om jag har lektion på morgonen eller om det är efter 10..  Duktigt va, och jag har snart gått ett halvår med samma schema..  Minnet är GRYMT!!   Haha..

 

Nej, men nu så ska jag kika lite på Facebook och kolla bloggar en snabbis innan tv:n..

 

Tycker ni ska kika in på dessa bloggarna om ni har ett par minuter över..

 

Blogg 1

Blogg 2

Blogg 3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0