Rulle + Zorka..

Red ut på fina Rulle ihop med Linnea/Sessan och Felicia/Zorka!

 

Rulle är så sjukt vacker!, tror verkligen inte jag sett eller suttit på en snyggare ponny om jag ska vara ärlig, skimmelskäck och rätt biffig, kraftig och så himla snäll!

Trots att jag inte ridit honom innan lita jag faktiskt på honom från början till slut! Det är inte många hästar som lyckas med det, bara Dolly,Zorka och Edina.. och nu Rulle..

 

Pigg var herren idag, och shiet va snabb han var, jag tyckte Sessan verka snabb, men Rulle kunde springa han med, herregud!  Han hade en helt underbar galopp ska jag bara meddela :) Blev lätt förälskad i hela han.  Vill rida snyggingen på banan också, kändes verkligen inte som att rida C-ponny igen! Kände mig inte ens stor! Jag är KÄR!!  Hehe..

 

Sen red jag Zorka lite granna och jag kan säga att hon var precis lika snäll och go som förra gången jag red henne  ;) Lite trött kanske, men vem hade inte varit det om man måste hänga efter Rulle och Sessan i torpedtempo.. Lilla tanten <3

 

Tycker väldigt mycket om båda de hästarna för att dom är så sjukt snälla :)

 

 

Fina Zorka ♥




Rulle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0