Repgrimma ♥

 

Jag gillar repgrimmor..

Vetat vad det var för nåt rätt länge men hade inte änvänt någon förens i oktober 2010.. Det var då jag red Ariel första gången och hon använder repgrimma när man leder henne för att hon lyssnar bättre..

 

Jag köpte en regnbågsfärgad sak under den vintern från Hööks, och den är så härlig i färgen, man blir lixom glad av den xD  Glad av en grimma, ja det lät ju normalt de..  Men man blir glad av färgerna..

Å Lennart’s min är ju den snyggaste som finns…

Gullig grimma på en fin häst! :)

 

 

Sen så har jag en marinblå repgrimma som jag dock inte provat på Emil men eftersom att den är större än den rengbågsfärgade så borde den passa bra.. Den blå är köpt på Ullared :)

Tycker den är jätte söt..

Marinblått passar på de flesta också..

 

 

 

 

Soo, back to..

Jag diggar repgrimmor för att de går att reglera storleken från jättestor, till jätteliten, man kan med andra ord ha dem på nästan vilken häst som helst :) Både ponny och stor häst..

 

Har ju ridit Emil i repgrimman ett par gånger och det har gått jättebra alla gångerna och han verkar förstå vad jag menar iaf!..


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Diggar den marinblå, super snygg :D

2011-11-19 @ 16:05:01
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: maria

det är bara att säga till när du vill greja med ariel , med eller utan repgrimma ;)

2011-11-21 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0