Over and out..

Fredagen i skolan går mot sitt slut nu, har bara en engelska lektion kvar, som vi skall ha ett oberett prov på..

(är ”oberett” ens ett ord?)

Ja, efter det ska jag till bilskolan och köra för fjärde gången så det går framåt nu xD

Och efter det är det auktion i missionshuset och sen ska vi kanske snacka om L*******!! :D  men men, den som lever får se, kommer inte innanför dörren hemma förens vid 22 typ xD Så det blir en lååååång dag idag..

Imorgon skall jag till Frida vid 12 och vara modell till ett arbete hon gör :) och efter det skall jag till stallet och mysa med Ariel så när jag kommer hem ikväll koplar jag kameran och mp3 till laddning och hoppas batteriet håller xD

 

Ha en bra kväll, hörs kanske inatt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0