lessen...

Varför ska det va så hemskt svårt för mina syskon att fatta att man inte ska svara i MIN telefon om det ringer??  Varför kan dom aldrig fatta att jag inte vill göra samma saker som dom för att vi bråkar??  Och varför lyckas de alltid få det till att allt e mitt fel?? Dom får skrika och gapa men inte jag?
Kan ni inte bara fatta att jag inte gillar att göra samma saker som ni?!
Varför ska det va så hemskt svårt för mina syskon att fatta att man inte ska svara i MIN telefon om det ringer??  Varför kan dom aldrig fatta att jag inte vill göra samma saker som dom för att vi bråkar??  Och varför lyckas de alltid få det till att allt e mitt fel?? Dom får skrika och gapa men inte jag?
Kan ni inte bara fatta att jag inte gillar att göra samma saker som ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0