9 - Mål med hästar..

Struntar i 8:an ett tag och tar denna innan..  8:an är ”om Hästen/hästarna

 

9:an då, mitt mål..

Mitt mål i ridningen?..

Jag har väl bara ett mål och det är att någon gång i framtiden kunna hjälpa folk med deras ponnier, så jag får då rakt inte bli längre nu, men skämt å sido, det skall vara kul att vara med sin ponny och jag vet att alla inte har kul utan kämpar för att ens kunna skritta runt på sin kompis utan att den brötar och har sig..

men visst, det är inget mål i ridningen men ett mål iaf ;)

 

Men då, ett mål med ridningen..

Att våga hoppa ordentligt igen, med ”alla” hästar..

Det är något jag verkligen skulle vilja kunna igen..

Visst vågar jag hoppa med en hel del, men verkligen inte högt.. typ 70-80 är max nu.. Men det är bara att kämpa på..

Sen så jobbar jag på att kunna rida mer med sitsen och ha en bättre skänkel..

Du vet verkligen hur man blir bra på bild Emil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0