FREDAG!!!

 

(Emil o jag Sommaren 2011)

Weeie! Gött med helg nu, ska jobba imorgon kväll, ska bli kul för det är något nytt som jag inte gjort innan :) Nya erfarenheter, dock skriver jag inte vart det är någonstans än, kanske imorgon :)

 

Red Emil igår och det gick faktiskt helt okej, dock var det väl inget vackert all se på men aja, det hade jag inte begärt att någon skulle heller faktiskt ;)..

 

Han va jätte go i skritt och trav, helt underbar i traven faktiskt, det trodde jag ärligt talat inte för han bråkade lite i början och ville inte springa alls men sen när vi kom på att det fanns hinder och bommar i ridhuset då kunde man börja springa och springa FORT! Hehe..

 

Han smällde i travbommarna någon gång men inte mer än det så de är ju bättre, tror han går på markarbetet ibland nu med Emma..

 

Sen kommer vi till jag-vill-inte-som-du-vill-gångarten även kallad galopp..  Ja vad ska jag säga, när vi väl fick ihop det då va han jätte mysig men det krävdes att vi gick ner på knä en gång och bockade en gång med alla fyra benen en bra bit över backen..

 

Mitt fel att han gick ner på knä, för att jag snurrade runt honom och han hann inte riktigt flytta på benen så då trilla han, men han skadade sig inte iaf och sen ca 5-6 minuter senare drog han rakt upp i luften precis bakom Casper så jag undrade om han inte skulle landa på honom…

 

Men när lilleman väl fått busa av sig lite så gick det helt kanon, han är så mysig så jag kan aldrig vara arg på honom så värst länge..

 

Sen när han ”hjälper” till med mockningen och ska pussas hela tiden, då är han för söt och helt underbar..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0